USED PRODUCTS Reviews | Lees reviews over www.usedproducts.nl (2024)

1

Zeer onvriendelijk en ondeskundig personeel in Zwolle.

Wat een onvriendelijk, onbehulpzaam, ondeskundig personeel!Had een Ups pakket wat teruggestuurd moest worden naar Daka, alles volgens site Daka gedaan. zie hieronder.In de winkel zijn de medewerkers er niet van op de hoogte. Wordt afgesnauwd dat ik een sticker met barcode moet hebben. (niet het geval). Vervolgens wil ik het pakket openmaken om te checken of ik wellicht wat verkeerd heb gedaan, wordt mij op zeer onvriendelijk bijna aanvallende toon gezegd: Wat gaat u doen? Ik openmaken, om te kijken of ik verkeerd de instructies heb opgevolgd. Mocht niet. Letterlijk: "als iedereen dat gaat doen"....Dit filiaal ligt in de binnenstad van Zwolle, dus je moet ook parkeergeld betalen. Ben gewoon weggestuurd. Vreselijk personeel. Ondeskundig. En onvriendelijk.ter info wat op site van Daka staat:(Je kunt jouw retourzending gratis binnen Nederland verzenden via UPS. Lever het pakket in bij een UPS Access Point en geef bij de kassa aan dat het pakket voor DAKA Rotterdam is. De medewerker zal vervolgens een "Pre Label Package ID" aanbrengen op het te retourneren pakket en zorgen voor de verdere afhandeling.

  • Aanbevelen? Nee

JN , Zwolle

10

Dikke tien voor Antwerpen en Alan klantenservice

Bij de post moet er iets zijn misgegaan (verzendetiket van de telefoon op een willekeurig ander pakket geplakt?) waardoor ik in plaats van een telefoon, wiskundeboeken bestemd voor een Belgische scholier heb ontvangen. Hoewel de zaak nog in onderzoek is bij zowel de post in Nederland als België krijg ik mijn geld al teruggestort. Dat vind ik nog eens service! Eerdere ervaring bij UP waren trouwens ook goed.

  • Aanbevelen? Ja

Ingrid , Apeldoorn

1

the worst e-shop company

Ik heb een smartwatch gekocht bij fusedproducts. Het product is vergrendeld aangekomen. Via telefoon, e-mail, Facebook of Instagram reageren ze niet. Ze misleiden alleen maar mensen. Niemand antwoordt, ze misleiden absoluut mensen

  • Aanbevelen? Nee

Tolga Madak , İjmuiden

10

Super blij mee

Mijn moeder is erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja

Fatima zohra , Rotterdam

2

Werkelijk alles ging fout

Wij hebben een Irobot Braava gekocht bij Used product Sittard er werd gezegd dat hij 2x gebruikt was. Toen we hem thuis kregen was duidelijk dat hij helemaal op was (wielen waren versleten, heel smerig, klittenband versleten, en hij deed het 10 meter en dan was de volle accu leeg.Na heel veel contact kregen we eindelijk een label om retour te sturen, was het een verkeerde (sta je daar met grote doos bij verzend punt)Opnieuw contact en toen kregen we een goede verzend label, weer terug naar verzend punt.Nu is het afgeleverd maar krijgen we een reactie dat ze er pas later naar kijken en dat ik pas eind v d maand mijn geld terug krijg..Werkelijk alles ging fout, en ik heb in niets gemerkt dat ze hun best deden om dit snel en netjes af te handelen.

  • Aanbevelen? Nee

Denise , Biddinghuizen

1

garantie stelt bij used products niet voor

Een laptop gekocht voor ruim 400 euro. Binnen de garantieperiode van 3 maanden gaat deze kapot.Ik lever de laptop inNa een maand ga ik bellen hoe het met de reparatie zit.Reactie van used products zoetermeer is: we vertrouwen je niet, jij hebt het product kapot gemaakt. "zoek het maar uit".Ik heb vaker iets bij dit bedrijf gekocht maar dit is echt de laatste keer. ps een halve ster is al teveel.

  • Aanbevelen? Nee

Eugène , Rotterdam

Reactie van het bedrijf

Beste Eugene, Wat vervelend dat je ervaring bij een van onze winkels zo verlopen is. Zou je per mail willen aangeven bij welke winkel dit geweest is? We kijken graag met je mee!Met vriendelijke groet, Used Products[emailprotected]

3

Vestiging Emmen

Bestelde items zeer laat geleverd omdat dit niet door de brievenbus heen ging. Had ook betaald voor pakket post en niet voor een brievenbus pakket. Contact met de winkel ook zeer moeilijk omdat contact per mail niet wordt gereageerd.

  • Aanbevelen? Nee

B , Lopik

Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling

×

Originele beoordeling

2

https://www.usedproducts.nl/ Vestiging Emmen

Online bestelling nooit geleverd gehad. Contact via de mail wordt niet gereageerd. Per telefoon wordt je niet geholpen. Waarschijnlijk gaat het daar in de winkel ook zo. Zeer Klant onvriendelijk ze weten van niets. Dus ik zou hier als klant niets kopen! Beware if you shop here!

  • Aanbevelen? Nee

B , Lopik

2

Oneerlijk

Boor hamer besteld bij used products Roermond. Bij het openmaken van de boorkoffer zag ik meteen dat de knop voor boor instellingen los in de koffer lag. Afgebroken en er zat geen verstelbaar handvat bij! Foto gemaakt en meteen gereclameerd per mail en daarna gebeld. Om een retour label gevraagd, restitutie of anders een vervangend vergelijkbaar product, zonder bijbetaling.Ondanks de terugbel belofte en de belofte van hoofdkantoor Zaandam dat dit netjes opgelost zou worden heb ik bij de franchisenemer in Roermond HEEL ERG duidelijk moeten maken wat zijn opties waren. Meneer beweerde nl. dat de machine die ik direct retour gezonden had, niet meer compleet was. Pas als het zogenaamd ontbrekende onderdeel weer terug zou zijn kon hij tot restitutie overgaan.Nadat ik de franchisenemer de keuze had gegeven tussen een juridische of persoonlijke oplossing indien hij niet zou restitueren werd het factuurbedrag (opvallend) snel teruggestort.Ik heb een vermoeden dat vanuit Roermond een poging is gedaan om geld te verdienen aan een onverkoopbaar product.Ik lees op meerdere review-sites dat de klantvriendelijkheid en klachtenbehandeling vaak ver te zoeken is indien er iets mis is met het gekochte product.Voor mij geen used products meer!

  • Aanbevelen? Nee

Frank , Eindhoven

Reactie van het bedrijf

Beste Frank, Vervelend om te lezen dat u ook na ons uitgebreide contact en terugbetaling van het complete aankoopbedrag nog steeds besloten heeft een review te plaatsen. Dit aangezien wij als hoofdkantoor zijnde ons best gedaan hebben om tot een goede oplossing te komen. Ik begreep ook van u dat het opgelost zou zijn... Wat betreft de poging die gedaan zou zijn om geld te verdienen aan een onverkoopbaar product?... Daar kunnen wij ons niet in vinden en dit is ook niet hoe wij werken. U heeft netjes het aankoopbedrag terug gekregen. Ik ga er daarom ook vanuit dat uw klacht is afgehandeld. Met vriendelijke groet,Used Products

Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling

×

Originele beoordeling

1

Oneerlijk

Boor hamer besteld bij used products Roermond. Bij het openmaken van de boorkoffer zag ik meteen dat de knop voor boor instellingen los in de koffer lag. Afgebroken en er zat geen verstelbaar handvat bij! Foto gemaakt en meteen gereclameerd per mail en daarna gebeld. Om een retour label gevraagd, restitutie of anders een vervangend vergelijkbaar product, zonder bijbetaling.Ondanks de terugbel belofte en de belofte van hoofdkantoor Zaandam dat dit netjes opgelost zou worden heb ik bij de franchisenemer in Roermond HEEL ERG duidelijk moeten maken wat zijn opties waren. Meneer beweerde nl. dat de machine die ik direct retour gezonden had, niet meer compleet was. Pas als het zogenaamd ontbrekende onderdeel weer terug zou zijn kon hij tot restitutie overgaan.Nadat ik de franchisenemer de keuze had gegeven tussen een juridische of persoonlijke oplossing indien hij niet zou restitueren werd het factuurbedrag (opvallend) snel teruggestort.Ik heb een vermoeden dat vanuit Roermond een poging is gedaan om geld te verdienen aan een onverkoopbaar product.Ik lees op meerdere review-sites dat de klantvriendelijkheid en klachtenbehandeling vaak ver te zoeken is indien er iets mis is met het gekochte product.Voor mij geen used products meer!

  • Aanbevelen? Nee

Frank , Eindhoven

Reactie van het bedrijf

Beste Frank, Vervelend om te lezen dat u ook na ons uitgebreide contact en terugbetaling van het complete aankoopbedrag nog steeds besloten heeft een review te plaatsen. Dit aangezien wij als hoofdkantoor zijnde ons best gedaan hebben om tot een goede oplossing te komen. Ik begreep ook van u dat het opgelost zou zijn... Wat betreft de poging die gedaan zou zijn om geld te verdienen aan een onverkoopbaar product?... Daar kunnen wij ons niet in vinden en dit is ook niet hoe wij werken. U heeft netjes het aankoopbedrag terug gekregen. Ik ga er daarom ook vanuit dat uw klacht is afgehandeld. Met vriendelijke groet,Used Products

10

Perfecte service en goed product.

Artikel (Denon speler) online gekocht bij Used Products Amersfoort. Bleek in een andere advertentie goedkoper te staan. Ik kreeg direct (zonder daar zelf om te hoeven vragen) het verschil terug gestort.Verder goed product voor zeer nette prijs en perfecte afhandeling. Een zaak waar ik graag weer zou kopen een volgende keer.

  • Aanbevelen? Ja

Erwin , Groesbeek

10

zeer goede sevice

Ik las de zeer slechte review van R. uit Zwolle over een geleverde PC. Omdat ik ook interesse had er 1 te kopen bij Used Products Maastricht, vroeg ik hun commentaar op deze review.Het bleek om een mini PC te gaan, die volgens klant R. te veel geluid (ruis) zou maken. Ze hebben deze PC terug genomen en uitgeprobeerd. Het geruis bleek uit de ventilator te komen, maar dit is gewoon normaal. Ze hadden dit aan de klant R. ook telefonisch gemeld en hem gevraagd hoe ze dit konden oplossen. Toen bleek dat R. niet meer vatbaar was voor welke oplossing dan ook, hij wilde alleen zijn geld terug, hetgeen dan ook gebeurt is.Ik heb naar aanleiding van dit verhaal gevraagd of die betreffende mini PC nog beschikbaar was, omdat ik hem misschien zou willen kopen. De PC werd uit de vitrine gehaald, en om aan te tonen dat ie volledig in orde was hebben ze hem voor mij aangesloten en gedemonstreerd. Hij bleek inderdaad in orde te zijn en ik heb hem ook meteen gekocht. Ik werk er nu al 2 weken naar volle tevredenheid mee.Conclusie: ik ben absoluut niet eens met de negatieve review van R. en beveel Used Products Maastricht van harte aan iedereen aan.

  • Aanbevelen? Ja

Guus , Maastricht

2

Zeer slecht Usedproducts Maasstricht

Usedproducts MaasstrichtEen PC online gekocht, heb hier zichttermijn op en gevraagd om een terugbetaling hier reageren ze zeer onprofessioneel, en onvriendelijk op via de mail. ik adviseer om aan de klant geen zaken mee te doen.

  • Aanbevelen? Nee

R , Zwolle

10

Used Products Assen.

Used Products Assen top winkel en super klant vriendelijkeTop winkel daar kan je met een gerust hart iets kopen

  • Aanbevelen? Ja

Esmy , Denhelder

9

Prima !

Mobiele telefoon gekocht...Zeer tevreden mee, top toestel...Oplader was nog nagestuurd was eerst vergeten...Geen probleem snel ontvangen...Prijs kwaliteit heel goed!

  • Aanbevelen? Ja

Willemien Versteeg , DE LIER

10

Prima zaak

Hier kun je met een gerust hart kopen.

  • Aanbevelen? Ja

Jan L , Steenwijk

2

Heel slecht

Heel slecht ze verpanden alleen aan vaste klanten naar eigen zeggen de eigenaar kan dat alleen doen ook naar eigen zeggen bizar lage prijzen voor de dingen die je wilt verkopen terwijl in zwolle 100 euro meer was dat is te ernstig ze moeten deze sluiten in almelo en in hengelo of enschede openen nooit problemen daar gehad alleen in almelo maar weer en iedereen die het een goeie revieuw heeft gegeven is niet waar het komt niet door diegene die daar werken maar door de eigenaar dat is waarschijnlijk ook de reden dat hij niet zo vaak in de winkel staat

  • Aanbevelen? Nee

miquel gompel , Almelo

2

Belachelijke manier van klantvriendelijkheid UP zwolle

Ik zag een camera op marktplaats staan voor 119,99 bij Used Products Zwolle en zoals dat normaal is op mp probeer je te onderhandelen dus bied 80,- incl verzendkosten en krijg een antwoord 900,-??!Ik denk hij bedoeld 90,- dus vraag netjes dus met verzendkosten 96,95 aangezien ze aangeven 6,95 aangeven als verzendkosten.Krijg ik weer een belachelijke reactie van nee 119,99 ik zeg wrm zeg je dan 900,-..... Omdat meneer Johan bod 80,- belachelijk vond...klantvriendelijkheid van lik me de reet!!!

  • Aanbevelen? Nee

E3008 , Beekbergen

1

onprofessionele verkoper

Deze verkoper maakt duidelijk dat je 24 u de tijd hebt om je gekochteitem te betalen. Op zich geen probleem. Wel als je Buitenlandse koperbent en dat je in mijn geval, de dag voor een weekend (op tijd) betaald. Internationale transacties duren langer en worden niet verwerkt in een weekend (alleen werkdagen). Dit is waar deze zaakmet onwetende lui geen rekening mee houd.

  • Aanbevelen? Nee

Gino , Belgie

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend dat je ervaring met een van onze winkels zo is verlopen. Zou je ons per mail willen laten weten welke winkels dit is geweest? Wij komen graag met je in contact om dit uit te zoeken. Met vriendelijke groet, Klantenservice Used Products[emailprotected]

2

malafide

Used Products is gewoon een doorgeefluik van oplichters met oneerlijk verkregen producten.

  • Aanbevelen? Nee

Tom , Volendam

Reactie van het bedrijf

Zou je alsjeblieft telefonisch contact met ons willen opnemen. Wij nemen deze klachten zeer serieus en willen graag achterhalen wanneer en waar dit gebeurt is. Je kunt ons bereiken op 075 615 1575 en vragen naar de heer Bakker.Met vriendelijke groet,Klantenservice Used Products

10

Goede service en goede kwaliteit

Mijn ervaring met Used Products uit Den Bosch is kwalitatief goed en een goede service op zijn plaats.

  • Aanbevelen? Ja

Pieter , Voorthuizen

2

Onprofessioneel en asociaal bedrijf

Dit bedrijf adverteerd ook op marktplaats maar let op !Ze adverteerde met een boormachine waar ik wel geïnteresseerd in was.Ik had alleen 1 klein vraagje of er iets op zat wat ik nodig had .Het was weekend dus de "man" zou dit maandag voor mijn bekijken .Helemaal prima zei ik en als het er op zit neem ik hem graag over was mijn antwoord .Goed zondagmiddag zie ik ineens dat de advertentie weg is , ik vraag heeft u de machine aan een ander verkocht ? Kreeg geen antwoord dus stuurde ik hetzelfde bericht naar een andere advertentie.Toen kreeg ik een reactie van hij is via de site van ons verkocht , kan ik niets aan doen .Wat ? Ik antwoorde met , dat ik dit een slechte manier van zaken doen vind en ik gelukkig beter ben opgevoed. (Was nog vrij mild en rustig)Toen kreeg ik een reactie dat hij mijn niet begreep en dat ie toch niet op gereserveerd stond en werd uitgescholden voor loser .Altijd ben ik beleefd en eerlijk geweest En geeft hij mijn nog 1 ster ook op marktplaats . Hoe triest en kinderachtig kun je zijn .Hij weet dat ik gelijk heb en gaat mijn dan ook nog ik een kwaad daglicht zetten .Weet niet of dit de baas was of een werknemer maar dit heb ik nog nooit meegemaakt .!Ben behoorlijk over de zeik door dit !Zeer onprofessioneel en diep triest .Je gaat je klanten toch geen loser noemen terwijl ik niet eens iets gek zegt .Het had hem gesierd als die zijn excuses gemaakt had , dan had ik er nog enigzins begrip voor !Maar nu neeeeee niks nul komma nul!Waardeloos bedrijf !Groeten cees

  • Aanbevelen? Nee

Cees Kruithof , Numansdorp

Reactie van het bedrijf

Beste Cees, Ik begrijp van mijn collega dat je inmiddels contact met ons gehad hebt. Klopt dit? Met vriendelijke groet, Klantenservice Used Products

8

Tevreden

Goede service en snelle levering.

  • Aanbevelen? Ja

Henderikus , Eelde

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Klantenservice Used Products

1

PAS OP: KOOP HIER GEEN IPHONE! GEEN GARANTIE EN VERKOPEN DEFECTE TELEFOONS

Reden 1:Geen garantie op een defect bij een software update van je iPhone (iedereen dient zijn iPhone te updaten en dan ben heb je dus geen garantie)Reden 2:Achteraf sturen ze na 2 maanden aan onderzoek bij de leverancier en lokale reparateur aan op een software defect waar ze geen garantie gegeven. In werkelijkheid blijkt het een hardware probleem aan een chip op het moederbord (onafhankelijk onderzoek reparateur, zie foto). In de voorwaarden kom je hierbij weldegelijk in aanmerking voor garantie, echter wordt deze niet toegekend.Situatie:iPhone XS gekocht in de winkel Heerhugowaard voor €469 welke dezelfde dag na het installeren van apps en het instellen ervan niet meer aanging terwijl ik software update van iOS 13.7 naar 14.0 uitvoerde. De volgende dag gemeld in de winkel en zeer onvriendelijk te woord gestaan door zowel Kas en Joey. Uiteindelijk heeft de telefoon 4 weken stilgelegen bij de leverancier voor onderzoek en reparatie zonder resultaat. Telefonisch heb ik verzocht om een andere telefoon of geld terug wat werd afgewezen aangezien ze de telefoon wilde repareren. Na verschillende keren aandringen hebben ze de iPhone teruggehaald en laten nakijken bij een lokale reparateur in Heerhugowaard 2 deuren verder. Na 8 weken wachten werd ik door Kas gebeld die vertelde dat het wellicht toch een hardware probleem is en het met een chip te maken heeft op het moederbord wat een uiterst ingewikkelde reparatie is en het wellicht te repareren is. Een week later bleek de telefoon niet te maken en werd er aangestuurd op een software defect en aangegeven dat ik zelf met de software heb gerommeld waardoor ik geen recht heb op garantie. Waarom zou ik met een nieuw gekochte iPhone rommelen en is deze binnen een dag kapot?Omdat ik het niet vertrouwde heb ik het bij een onafhankelijke reparateur laten onderzoeken en wat blijkt: het is een hardware probleem aan een chip op het moederbord waardoo

  • Aanbevelen? Nee

Elles van Wonderen , Egmond aan den Hoef

Reactie van het bedrijf

Beste Elles, Zoals we ook eerder hebben besproken vind ik het erg jammer dat dit is voorgevallen bij onze ondernemer in Heerhugowaard. Ik heb je een e-mail gestuurd met uitleg van onze kant en het verzoek tot een telefoongesprek. Helaas heb ik hier nog geen reactie op mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Used Products

8

iPad Pro 9,7 inch 2016

Prima product werkt perfectDe batterij gaat helaas ongeveer 2,5 h mee

  • Aanbevelen? Ja

Martin , Diksmuide. België

10

Heel goed

PlayStation hier gekocht, goed geregeld alles

  • Aanbevelen? Ja

Albert , Stadskanaal

10

Fijne sfeer, warm welkom

Telefonisch netjes geholpen, via whatsapp kon ik alvast foto's doorsturen om te zien of het de moeite waard was een half uur naar Tilburg te rijden. In de vestiging meteen fijne sfeer, warm welkom, goed geholpen en transparantie in de prijsafspraak. Gezellig om even een praatje te maken. Daar kom ik graag voor terug.

  • Aanbevelen? Ja

MJ , Veldhoven

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Klantenservice Used Products

Bedrijfsgegevens

Dampad 3 A

1506 BK Zaandam

075-6164544

[emailprotected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.

USED PRODUCTS Reviews | Lees reviews over www.usedproducts.nl (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Aron Pacocha

Last Updated:

Views: 5774

Rating: 4.8 / 5 (68 voted)

Reviews: 91% of readers found this page helpful

Author information

Name: Aron Pacocha

Birthday: 1999-08-12

Address: 3808 Moen Corner, Gorczanyport, FL 67364-2074

Phone: +393457723392

Job: Retail Consultant

Hobby: Jewelry making, Cooking, Gaming, Reading, Juggling, Cabaret, Origami

Introduction: My name is Aron Pacocha, I am a happy, tasty, innocent, proud, talented, courageous, magnificent person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.